pondělí 18. srpna 2014

Recenze


Ahoj holky,
Na začátek bych se chtela znovu omluvit, jsem na mobilu, stále nepřišla nabijecka na notebook takze mi nezbývá nic jineho. A jak uz jsem vám slíbila v minulém článku tak udelam recenzi na kosmetiku co jsem si koupila minulý měsíc :)


Jedná se o 4 výrobky. Začnu mým nejoblíbenějším a to je Micelarni voda od L'OREAL. 

Koupila jsem jí v drogérii DM cca za 150 korun. Nejprve jsem chtěla Micelarni vodu od Nivea ale nemohla jsem ji najít a tak jsem vzala tuhle. 
Co výrobek slibuje? Že odlíčí všechen make-up, zklidni pokožku a čistí. Ja to používám cca mesic a musim rict ze je to ta nejlepsi vec na svete. Ja jako clovek ktery je hrozne alergický na různé odlicovace, musim rict ze tohle je bomba. Vubec me po něm nestipou oci, odlíčí mi i vodeodolny make-up. Zároveň zklidnuje a čistí. Ano po tom měsíci používání mi prijde ze mam méně černých tecek a uz se mi dlouho neudělalo akné. Navic uz nemam moc na obličeji červené fleky. Cela plet na me ted pusobi takovým zdravejsim dojmem což je bomba. Takze výrobek splňuje vse co slibuje. Podle me to stojí za tu investici.


Dalsi výrobek budou gelove linky od Rimmel, bohuzel si uz nepamatuji název ja tele jsem krabičku vyhodila.

Na tyto linky jsem četla hodne kladných recenzi, ja si ale proste nemůžu pomoct. Pro me jsou hrozné a zbytečně vyhozených 120 korun. Vubec mi nevydrží tak jak mají údajně vydržet. Stěteček, no nesedí mi. Pro me jsou linky hrozné, radsi se vrátím k tekutým. Nejdriv jsem z nich mela radost, dokud jsem je nepouzila. Ale je to jen vec názoru, samozřejmě vám je nechci vymlouvat ale mne proste nesedí. Vic je radsi ani rozebírat nebudu, dopotrebuju je a koupim di tekuté. 

Dalsi veci je tento pudr od Miss Sporty So Matte perfect stay. 

Ano ja sikulka jsem si ten jejich krasny vzhled zamazala a nejde mi to dolu. Muj je v odstínu 002 medium. Poprvé me nadchl jeho vzhled. Tak jsem ho vzala a sla jsem. Bohuzel si nepamatuju kolik stal ale dráhy nebyl. Musim rict ze zatim s nim jsem velmi spokojena. Neni přehnaně parfumerovany ale zase z nej cítím chemii. Ale tak co bych čekala. Moc pudr nepoužívám ale kdyz potrebuju neco zakryt on mi pomůže. Neni to sice nejaky extra super pudr, mela jsem i lepsi ale mne to stačí. Jen skoda ze moc nevydrží ale ani se nedivím porad si šahám na obličej a tak. Ale jinak je docela dobrý.

Posledni veci je tento balzam on Gliss Kur Million gloss. 

Slibuje snadné rozcesavani, miliony zarivych od lesku a dlouho trvající a ohromující lesk. No, tak co bych rekla. Jako nejak extra odvázana z neho nejsem. Čekala jsem vic. Ale ze by byl nejak extra spatny to také rict nemohu. Ze by lesk přetrvával se mi nezdá. Je ale sice pravda ze mam mozna ty vlasy lepsi. Údajně obsahuje keratin, ktery mým vlasum dost chyby, ale jestli v tom je to zaručit nemůžu a sama tomu moc šanci nedávám. Jako neni to spatny výrobek ale ani me suprový. Koupila jsem ho asi za 80 korun takze me to ani moc nemrzí. Ale libi se mi to provedeni, jak se musi zamíchat, chápete? Jako bývají odlicovace s tim olejickem tak toto je neco podobného.  


Tak toto bude pri dnešek vse, je to ma prvni recenze tak ti berte s rezervou. Priste se snad polepšim. Budu rada kdyz zanecháte koment a budete dal sledovat muj blog. Pomalu ale jistě pro vas připravuji srpnový haul, a urcite i více článku. Pokud mate napad na článek a chtěli by jste abych o tom neco napsala, klidne mi to napište budu noc rada za každy navrh. Zatim se mějte. 

Ronnie 😘



Žádné komentáře:

Okomentovat