pondělí 4. srpna 2014

New In - July

                                                                 

Ahoj holky, tak zase po dlouhé době jsem tu. Ano docela na tento blog kašlu, a tak to chci napravit. Předem se omlouvám za chyby píšu to na mobilu a ten rád mění slova. 
A o čem vlastne tento článek bude? Myslim ze název odpovídá za vše, New In - July. Takže bude o tom, co jsem si koupila v červenci. 


Nejdříve asi začnu moji nejoblíbenější veci a to jsou tyto galaxy šaty které jsem koupila na votocvohoz.cz 

Fotka je bohuzel trochu zkazila protože jsem to fotila teď večer, takže to je nic moc. Koupila jsem si je za svou prvni výplatu a vyšli me i s poštou na cca 440,- Kč. Jsou z velmi příjemného materialu ale bohužel se mi vyhrnují, jeste k tomu to jsou mini šaty takže už tak je mam pod prdel. Ale maminka byla tak hodná že mi tam našila gumičku a už to neni tak hrozné. 


Další věcí bude tato kabelka která je původně z Primarku, ale ja ji koupila v Sekáči. :) 

Upřímně se mi vážně dost libi a proti Second Handu nemam vubec nic. Takze jsem velmi spokojena, sice je vazne malinká ale ty nejpotrebnějsi veci jako, mobil, klíče, peněženka a lůj se mi tam vejdou.


Další věc ze Sekáče je tato vínová průhledná halenka. 
Stejne jako kabelka je z Primarku. Materiál je šifón a je vážne skvělá.

A posledni kus oblečeni je tato skater sukně z Papaya. 
 Tak k ni snad neni co dodat, proste a jednoduše skater černá sukně s hvězdičkami.

A teď se přesuneme ke kosmetice. Zatim u toho nebude moc velká recenze protoze to připravuji do dalšího článku. Prvni veci bude tento pudr od Miss Sporty So matt perfect stay. 
 

Popravdě, nejdříve me zaujal tou krásnou růžovou barvou (která samozřejmě neni na fotce videt). Můj je v odstínu 002 medium a zatim s nim jsem velmi spokojená.

Dalsi vec je tato Micelarni voda od L'OREAL.

Nejdříve jsem do DM běžela pro Micelarni  vodu od Nivea ale nemohla jsem ji tam najít, a přítel strasne spěchal, a najednou jsem našla tohle a mam z toho ohromnou radost. Je vážně úžasná, presne takhle jsem si to představovala. Samozřejmě jak uz jsem psala i na ni bude recenze v příštím článku tak se mate na co těšit.

Protože já jsem menší úchyl na jeleni luje (díky za tuto uchylku memu příteli :D), tak jsem si za červenec taky nějaké musela koupit. 

Proste jsem v DM nemohla odolat těmto třem. Červený je třešňový, ten mam ze všech uplne nejradši. Fialový je olivový olej, ten je vážně super a ten modrý je mandle. Ten uz jsem mela odzkouseny od přítele a proste jsem ho tam nemohla nechat. Jak si můžete všimnout vsechny jsou od značky Balea. Tuto značku mam vážně ráda, je levná a přitom mají tolik úžasných věcí. Jeden tento luj je výšel na směšných 32,- Kč.

A posledni veci z kosmetiky jsou tyto gelove linky od Rimmel, název uz si bohuzel nepamatuju.

Upřímně čekala jsem od nich vic ale nejsou zas tak hrozné. Bohuzel uz ani nevim kolik byla cena, ale byli tuším zrovna ve slevě a stali neco kolem 120,- Kč ale nevim to presne.

Jej, malem bych zapomněla na tento sprej na vlasy od Gliss Kur - milion gloss.

S nim jsem opravdu spokojena. Stal neco kolem 80,- Kč a svůj účel docela plni. 

A posledni veci jsou tyto sluneční brýle. 

Nepatřím k těm lidem co potřebuji Ray-Ban, takze tyto brýle jsem zakoupeny u Vietnamců. Az na ti ze na tech sklickach je videt každá čmouha, tak jsou úžasné.


Tak a to by bylo pro dnešek vse, děkuji za přečtení, budu rada kdyz zanechte koment. Mějte se krásně a tesim se na dalsi článek.
Ronnie. 😘

2 komentáře:

  1. Všechny kousky oblečení vydají skvělě. O kosmetice ani nemluvim :)
    DOuám že koment oplatíš..

    OdpovědětVymazat
  2. taky nejradši kupuju v DM a v sekáčích :) ..

    OdpovědětVymazat